Al wel een klein beetje meer kunnen zien van Canada

31 augustus 2022 - Canmore, Canada

Het hoogtepunt vandaag: rond 18:15 was eindelijk de auto weer in orde, en konden we eindelijk een beetje natuurschoon bewonderen bij Lake Minnewanka. Prachtige omgeving, en dat hadden we wel even nodig. Na alle belminuten ruimschoots te hebben opgebeld en van het kastje naar de muur gestuurd hebben we ons eigen plan getrokken. De autoverhuurder wilde ons met een 80km band naar Calgary terug laten rijden, maar dat vonden we echt te ver en te gortig. Dus hebben we bij Canadian Tire zelf een band gekocht, en door een heel fijn autobedrijfje erop laten zetten. En uiteraard gaan we de kosten verrekenen met de verhuurder. Ondanks alle frustraties en heen en weer gesjouw en eindeloos wachten konden we om 18:15 datum toch eindelijk wat meer van de omgeving zien.

646BC683-A105-4B39-8760-FC7C2FB6BED41437A9BC-D15D-4905-ABC8-E7C6CB161AEF0A7DCF41-255C-483A-A6D3-ED97FC5CEFAA

We hebben ook beer-spray op aanraden gekocht, want morgen gaan we al heel vroeg ‘s ochtends naar Lake Louise, en het is tijd voor de beren om zich vol te eten voor de winterslaap.

1. Abele en Lammy:
    1 september 2022
    Tot nu toe al veel beleefd. Mooie foto's. Morgen wordt het en spannende dag midden in die mooie natuur. Geniet ervan.