Campbell River (2 dagen)

12 september 2022 - Campbell River, Canada

Na een best lange rit vanuit Powell River, via een Ferry 🚢 (1 1/2 uur) kwamen we aan bij ons hotel “the Anchor Inn” in Campbell River (Vancouver Island). Een aardig plaatsje, helaas niet al te veel te beleven. We zijn een dag naar Elk Falls Provincial Park geweest. Een oud bos met hoge sparren en ceder bomen. Ook dit bos had een hangbrug (60meter). Campbell River is de zalmhoofdstad van de wereld, de rivieren zitten vol met zalm, je ziet daarom veel vissers die er een zalm uit willen vissen. Men zegt dat er ook veel zwarte beren op af komen, maar deze hebben we helaas niet gezien. Na wat wandelingen hebben gelopen besloten we terug te gaan naar het hotel. We waren redelijk op tijd terug, en dachten we pakken Strathcona Park mee, maar dat was niet mogelijk vanwege bosbranden. We hebben verder een klein beetje gewinkeld in Campbell River en wat gegeten daar. Verder vooral wat uitgerust en Netflix gekeken. Op naar het volgende verslag.

1. Abele en Lammy:
    17 september 2022
    Weer een stapje verder in jullie reis. Inmiddels aangekomen op Vancouver Island. Groot hotel zo te zien. Zeker veel zalm gegeten. Nog mooie dagen op dit eiland.