Clearwater - dagje watervallen bekijken!

5 september 2022 - Clearwater, Canada

Na een lekker lopend buffet, en overheerlijke koffie (NOT), zijn we vandaag 3 watervallen langs gegaan. De eerste was gelijk de verste: Helmcken Falls (iets van 130m hoge waterval) mooi gezicht, kleine trail gedaan, waren wat vleermuizen te zien, het pad werd uiteindelijk vrij gevaarlijk en besloten na een km weer om te draaien. Op naar waterval nummer 2 -> Dawson Falls (een vrij brede waterval, wát een kracht!), en daarna naar Moul Falls gegaan. En een wandeling naar de voet van de waterval gedaan. Wat een gave wandeling, het mooie was dat je achter de waterval langs kon lopen. Wat we ook gedaan hebben, vanwege het wisselende weer zon-regen hebben we de regenboog voor de waterval ook nog kunnen vastleggen. Een geslaagde dag, ondanks dat het af en toe flink aan het plenzen was.

1. Rika en Sytske:
    6 september 2022
    Hallo Marije en Martijn,
    Wat een geweldige reis maken jullie!
    Jullie krijgen wel heel veel mooie dingen te zien. En wat een schitterende foto’s. De zonsopgang met steeds wisselende kleuren…….Prachtig! We genieten van jullie reisverslagen en kijken met plezier uit naar de volgende. Geniet ervan en tot ziens. Hartelijke groeten van Rika en Sytske.
  2. Abele en Lammy:
    7 september 2022
    De watervallen zullen wel hele mooie foto's zijn geworden. We zijn zeer benieuwd naar de resultaten. Voorlopig blijft het genieten. Tot de volgende keer. Groetjes!